čtvrtek 10. května 2012

Support your local Claviq



Když jsem byl předminulý léto na OpenAiru, tak mi kámoš po koncertu Royksopp řekl, jak by bylo vostrý kdybychom jednou takhle taky hráli jako DJs před desetitisícovym publikem. Je to jedna z výzev, kterou jsem nepřijal a jsem za to rád. 5 let jsem chodil do Radotínský hudební školy a tamní učitelé doteď proklínají den kdy v roce 91 dělali v místní školce talentovky. Člověk by měl dělat pouze to na co má vlohy a dál to rozvíjet...

Ne všichni se však tímto heslem řídí, a tak máme trh s DJema a so-called producentama totálně přeplněnej a pojem kvalitní práce se v tomto množství rozplynul a bagatelizoval. Naštěstí existujou šílenci jako Claviq, který se podobnejma analýzama nezabejvaj a vydávaj (dle mého názoru) kvalitní tracky téměř každej měsíc. A ty je potřeba podporovat! Takže nezapínejte v neděli v 20.00 televizi Noha, ale radši si nalaďte Don Quijota český glitchový scény - Claviqa.

Více všeho na http://www.glitch.cz/ a http://claviq.bandcamp.com/

1 komentář:

  1. oh yeaaaaaaaaaaaaaah. hodně vody uběhlo od tohodle postu, což :(

    OdpovědětVymazat