S dnešním dnem totiž končí (tedy alespoň doufám)
masivní bannerová a citylightová reklamní kampaň, jež trvala dle mého hrubého
odhadu neuvěřitelné 3 měsíce. Jonas se během ní stal jedním z nás. Jeho
pronikavému pohledu člověk neunikl téměř na žádné tramvajové zastávce, či
veřejných WC. Tak například před třemi dny jsem cestou z Karlova náměstí
na Náměstí Míru napočítal hned 4 místa, na nichž nás Jonas zve na svůj koncert.
Bohužel se mi nikde na internetu nepovedlo najít celkovou sumu, jež byla za
kampaň utracena, ani počet míst na nichž se vyskytuje, a proto si do této
chvíle nemohu vysvětlit její racionalitu.
Co se mi podařilo zjistit je fakt, že poslední dvě vystoupení Jonase Kaufmanna v Praze od sebe nejsou vzdálena ani rok (únor 2011). Doufám tedy, že tentokrát si Jonas dopřeje trochu delší pauzu a my se s jeho kudrnatými vlasy v pražském veřejném prostoru nesetkáme minimálně celý rok 2012. A vůbec, trochu méně citylightů a pouličních reklam ve veřejném prostoru by Praze jen prospělo. Pořád platí, že ze všech evropských hlavních měst má Praha po Varšavě největší počet billboardů na obyvatele.
Žádné komentáře:
Okomentovat