...nedělního dopoledne
3. Třetí místo obsazuje esenciální debilita a češství zobrazené v reklamě na lichvu od Home Credit. Taková normální česká rodinka - prostý pivař s hořčicí na košili, sterilní učitelka a finančně znalý synátor - na nedělním obědě se pokouší o klasicky český "suchý" humor, ale výsledkem je absolutní křeč. Stále u českých marketérů nedokážu pochopit obsesivní posedlost atmosférou komunismu, kterou má v této reklamě vyvolat např. "pelíškovské" oblečení herců, brýle synátora, či vystupování úči. Pokud nás zatuchlost a smrad socialismu provází i v nejkreativnějším komerčním oboru, pak potěš pánbůh.
2. Druhý místo za nejhloupější reklamu u mě s velkym náskokem obsazuje Renault. Od slizkosti obou herců přes celkovej nedostatek kreativity mi asi nejvíc vadí samotnej slogan, kdy hlavní hrdina odpoví na otázku: "Promiňte a potřebujete vůbec tento vůz?" odpoví: "Ne, ale chci ho.". Postavit celou reklamu na základní premise konzumerismu není v době nejhorší hospodářské krize od roku 1929 úplně košer a o jakýkoliv nadsázce nemůže být ani řeč.
1. Nejhoršim reklamním počinem roku je bezkonkurenčně Vodafone. Nejinovativnější českej operátor spáchal atentát na poslední zbytky dobrýho vkusu, jež v český společnosti zbyly. Kombinace socialistickýho kýče s poplatnym zvukem "trendy" kapely Nightwork utváří v konečnym důsledku sedumdesátkovej východoněmeckej patos, z jehož zapříčiněný nespavosti nepomůže ani dvojtá dávka hypnogenu.
Žádné komentáře:
Okomentovat